valldes

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av linda ahlberg - 17 februari 2012 14:08


Nu ska här bara klagas lite....


Jag har varit mer eller mindre sjuk i en hel vecka nu. För Evalds del har det bara blivit enstaka promenader med drag och lite inomhusträning (lydnad.) Jag drunknar i plugg och kursen är den mest förvirrade och svåraste kurs jag läst, denna nivån var inte alls vad jag hade väntat mig av en 50% grundkurs och dessutom är kurslitteraturen på engelska... Det är ju ingen vardaglig engelska heller -__-  


Går emot alla mina principer om djurs tänkande nu, men imorse ville Evald straffa mig för att han haft så tråkigt, så han gick och rulllade sig i, antagligen, ett ruttet vildsvin alternativt väldigt ruttna potatisar som jägarna lagt ut. Hela huset stank så att jag nästan spydde... för att inte tala om hunden! Som tur är tog mamma in honom i duschen så jag slapp det. Men efter det hade jag en galen hund som sprang runt i hela huset och skulle "torka sig".. Jag har konstant huvudvärk och har en uppsats att lämna in och en tenta att skriva senast på söndag! Jag har suttit med boken hela dagen men blir inte klokare för det... Jag klarar nog inte av att plugga   


Så. Färdig!

Ovido - Quiz & Flashcards