valldes

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

tanktebaravisaensak

Av linda ahlberg - 11 juli 2012 17:03

Ojojojojoj, vilken bortglömd blogg. Vi tar det ganska lugnt här hemma. Mest fysträning och små korta lydnadspass. Det har inte blivit så mycket hundträning som jag hade planerat, men det känns bara bra att pausa lite. Vi är för det mesta ute i skogen och springer eller bara sitter och filosoferar, jag & Evald   Jag känner mig bättre än på länge. Stark och så. Mycket energi. Underbart. Sommaren kunde fått visa sig lite mer, men jag är ganska nöjd ändå. Jobbar hela helgen men sen är det semester!!! Iväg med husvagnen och upptäcka lite nya platser. Inget mer planerat, ingen plan inför hösten... Får se hur det blir och jag är helt OK med att inte veta. Inte ha nån plan. Nystart känns det som. Ingen hund nr.2 2012. Bara vara.


Sorry för alla osammanhängande ohundiga ord. Bildbomb från "sommaren" hittills.
Min instagram tanktebaravisaensak blir dagligen uppdaterad.


                                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda ahlberg - 24 februari 2013 18:47

Hej! Det var sjukt längesedan jag skrev i bloggen och det är nog inte en enda människa som fortfarande tittar in här.    Det har hänt väldigt mycket sedan sist. Jag har bland annat träffat den stora kärleken och flyttat till en marklägenhet i e...

:/

Av linda ahlberg - 14 augusti 2012 12:59

Till slut tappar man liksom orken. Blir nog en paus nu, på obestämd tid. Det gäller att inse sina begränsningar och arbeta utifrån hundens förutsättningar. Jag kan inte leva mitt liv enbart för att göra ett annat liv drägligt och det har gått för lån...

Av linda ahlberg - 23 juli 2012 19:46

  Idag var jag, mamma, elin (tvillingsyster) och hundarna på söderåsens nationalpark och vandrade/fikade/njöt av kopparhattens utsikt. Perfekt väder eftersom det var varmt och soligt men blåste en hel del när man kom högre upp. Hit ska j...

Av linda ahlberg - 15 juli 2012 21:17


Måste bara skriva detta, är sååååååååååååååååååååååååååå glad!!!!! Efter jobbet tog jag med Evald ut på en löprunda. 4 av 4 lyckade bilmöten (en klart högre stress hos honom men inga utfall eller ljud), höll sig nära och vände på ½ sekund vid varje...

Av linda ahlberg - 16 maj 2012 14:53

Hejsan!   Jag har egentligen inget nytt att berätta om. Allting känns lite bättre. Genombrott i apporteringen på grund av min lysande idé, yes! hihi. Solen skiner. Dagarna går till renoveringsarbete (mitt nya egna "hus" som kommer bli såååå fint), hä...

Presentation


Här skriver jag om vad jag och min sheltie Evald hittar på om dagarna. Träningslogg och vardagligt trams.

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards