valldes

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av linda ahlberg - 11 februari 2012 22:42


Hej! Jag är fortfarande sjuk, men lyckades ändå ta mig ut på en 1,5 timmes promenad med hundarna idag. Kanske inte det bästa för att bli frisk.. men jag gick väldigt sakta och hundarna var lösa.


Jag var hundvakt åt min systers kompis hundar. En border collie och en liten blandras-tik   Var tvungen att gå upp klockan halv 7 imorse... det var inte roligt. Annars har det varit en bra dag, hundarna kom bra överens (som vanligt) men Luna blir lite låst i stress när hon leker med okända/spännande hundar... eftersom hon är så stor och klumpig så kan hon ju lätt springa ner nån vilket leder till att hon oftast inte får leka med andra hundar hur som helst. Lite tråkigt... 


Nu måste jag sluta skjuta pluggandet framför mig. Tenta nästa vecka och det är mycket som ska in i skallen tills dess... om bara böckerna hade varit på svenska hade det varit mycket lättare. Meeen det blir inte lättare för att man klagar inte ^^


 

Ovido - Quiz & Flashcards