valldes

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

städastädastäda

Av linda ahlberg - 1 april 2012 20:11


Idag har det haglat och regnat om vartannat men vi har haft en riktig utrensardag! Rensat ut i "huset" som jag ska flytta in i så fort kaminen kommer på plats. Det ska bli sååååå mysigt!     När jag flyttade hit igen så fick jag ta rummet som "blev över" och det betyder att jag just nu har ett rum där det går in 1 säng + 1 byrå... det har varit en gammal garderob (en väldigt stor sådan iofs..).... haha. Men nu ska det bli ändring på det, äntligen. 


Trots att det har varit dåligt väder så har vi varit ute nästan hela dagen känns det som. Grejat lite med hästarna har vi också  gjort. Hundarna var alldeles svarta av lera och vatten efter allt bus -__- Om det är fint väder imorgon ska jag lägga ett spår till Evald sen ska jag till körskolan också. Sådär... en liten snabbuppdatering.


Hoppas att ni har haft en fin helg! 

Kramisar


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda ahlberg - 24 februari 2013 18:47

Hej! Det var sjukt längesedan jag skrev i bloggen och det är nog inte en enda människa som fortfarande tittar in här.    Det har hänt väldigt mycket sedan sist. Jag har bland annat träffat den stora kärleken och flyttat till en marklägenhet i e...

:/

Av linda ahlberg - 14 augusti 2012 12:59

Till slut tappar man liksom orken. Blir nog en paus nu, på obestämd tid. Det gäller att inse sina begränsningar och arbeta utifrån hundens förutsättningar. Jag kan inte leva mitt liv enbart för att göra ett annat liv drägligt och det har gått för lån...

Av linda ahlberg - 23 juli 2012 19:46

  Idag var jag, mamma, elin (tvillingsyster) och hundarna på söderåsens nationalpark och vandrade/fikade/njöt av kopparhattens utsikt. Perfekt väder eftersom det var varmt och soligt men blåste en hel del när man kom högre upp. Hit ska j...

Av linda ahlberg - 15 juli 2012 21:17


Måste bara skriva detta, är sååååååååååååååååååååååååååå glad!!!!! Efter jobbet tog jag med Evald ut på en löprunda. 4 av 4 lyckade bilmöten (en klart högre stress hos honom men inga utfall eller ljud), höll sig nära och vände på ½ sekund vid varje...

Av linda ahlberg - 11 juli 2012 17:03

Ojojojojoj, vilken bortglömd blogg. Vi tar det ganska lugnt här hemma. Mest fysträning och små korta lydnadspass. Det har inte blivit så mycket hundträning som jag hade planerat, men det känns bara bra att pausa lite. Vi är för det mesta ute i skogen...

Presentation


Här skriver jag om vad jag och min sheltie Evald hittar på om dagarna. Träningslogg och vardagligt trams.

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards