valldes

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av linda ahlberg - 20 januari 2012 22:07





Nä, fy vilken tråkig fredag... Sitter och funderar, planerar och överanalyserar saker och blir ändå inte mer säker på mitt beslut. Jag är så himla bra på att göra saker svårare för mig än vad de egentligen är. Känner att jag fastnat lite i detta men måste verkligen komma vidare, se vad jag faktiskt har här och nu och låta framtiden bli som den blir...  Man kan inte ha kontroll över allt. 


Skulle egentligen pluggat ikapp idag men fastnade i Per Jensens nya bok "hundens språk och tankar" (som iofs har liknande innehåll som min kurslitteratur..) Väldigt intressant och läsvärd bok förresten   Det får bli desto mer plugg i helgen dårå.


Efter lite inspiration från andra hundbloggar ska jag nog börja veckoplanera min hundträning lite bättre än förut, får se om det hamnar här i bloggen eller jag håller det för mig själv    



Imorgon ska jag gå hundslingan i hovdala med Eva och sheltien Elsa! (http://sheltiedog.hundbenet.se/) Ser fram emot det och hoppas att Evald ska kunna släppa loss lite och LEKA med en hund han aldrig träffat innan  


Trevlig helg!  


    

 

Ovido - Quiz & Flashcards