valldes

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av linda ahlberg - 12 mars 2012 19:44



Hoppsan! Här har jag inte skrivit på ett tag. Det har iofs inte hänt nåt speciellt som jag bara måste dela med mig av heller. Igår hjälpte mamma  mig att hålla Evald medan jag sprang in i skogen och gömde mig några gånger & han fick leta upp mig. Evald tyckte att det var en skitkul lek och jag fick motion för en hel vecka genom att springa fram och tillbaks hela tiden!     Sedan har jag och Evald hunnit köra igenom alla moment i LK1 för att se lite var vi ligger och njaaa... något 1:a pris är omöjligt i nuläget känner jag. Tävlingslydnadskursen kommer nog vara väldigt nyttig just för att träna bland andra hundar/störningar osv..   Annars har vi inte tränat så mycket, mest myst i soffan och varit ute i skogen. blablablabalalal...Rensade mobilen precis så här kommer några bilder från de senaste dagarna: 


       

Syns det i blicken hur galna dom var på promenaden idag??? hahah        

Presentation


Här skriver jag om vad jag och min sheltie Evald hittar på om dagarna. Träningslogg och vardagligt trams.

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards